Organizačný tím je súčasťou svadby a hoci nejde o hostí, ale pracujúcu časť svadobnej posádky, aj oni sú ľudia so základnými potrebami. Nakoľko svadba je väčšinou celodenná i celonočná aktivita bez prestávky, aj títo ľudia občas potrebujú doplniť energiu. Ako im to umožniť? Rátať s nimi na svadobné menu? Alebo radšej vyčleniť čas a poslať ich riešiť svoje stravovacie potreby po vlastnej línii? Možnosti, ako pohostiť organizačný tím, sú nasledovné, no rozhodnutie je vždy na vás.
4 možnosti svadobného menu pre organizačný tím
-
Rovnaké menu ako pre svadobných hostí
Ak sa rozhodnete poňať všetkých na svadbe rovnako, stačí k počtu hostí pripočítať veľkosť organizačného tímu a zadať číslo do kuchyne. Čím menej špecifík v servírovaní stravy, tým to pôjde jednoduchšie a rýchlejšie.
-
Jednoduchšie menu pre organizačný tím
Pokiaľ organizačný tím pozostáva z viacerých členov a menu pre takúto posádku sa vám už zdá nad váš rozpočet, kľudne im vyberte niečo jednoduchšie. Je pochopiteľné, že hostiť cudzích ľudí kaviárom, krevetami či inými nadštandardnými pochúťkami môže ísť do peňazí viac ako ste si na začiatku mysleli, obzvlášť ak kapela má 6 a viac členov, ľudový súbor XY, foto a video po dvoch…
-
Základné menu bez prípitku a dezertu
Oklieštiť menu pre organizátorov je možné aj úvodným prípitkom, sladkým záverom či alko nápojmi. V konečnom dôsledku, všetci sú v práci, väčšina z nich sú šoféri, takže alkohol aj tak nepijú a po extra výdatnej večeri by boli akurát ospalí :o).
-
Žiadne menu = čas na stravovanie vo vlastnej réžii
Pokiaľ sa rozhodnete úplne vyradiť stravovanie organizačného tímu z vašej réžie, a teda rozpočtu, počítajte s tým, že pri cca 15 hodinovom pracovnom čase budú potrebovať aj nejaké pauzy na oddych a ďalšie naštartovanie. Mnohí ani nemusia byť z vášho regiónu a okrem aktivít na pľaci ich ešte čaká cesta domov, vybalenie a uskladnenie vyčisteného aparátu, až potom si budú môcť vyložiť nohy, takže z 15-tich viditeľných hodín je často oveľa viac.
Akokoľvek sa rozhodnete, váš verdikt dajte vopred vedieť všetkým zainteresovaným. Prehľadná komunikácia je základom úspechu aj v tomto prípade a je aj zárukou predchádzania nedorozumeniam. Nechcete sa predsa dostať do zbytočných nepríjemností priamo vo svadobný deň len preto, že niekto z tímu si zabudne pribaliť večeru :o).
Ako ste riešili či plánujete riešiť túto záležitosť vy? Dajte nám vedieť v KOMENTÁROCH :o).